phpKF - php Kolay Forum  
Ana Sayfa  |  Yardım  |  Üyeler  |  Giriş  |  Kayıt
 
Forumunuz Hayırlı olsun yenilendi

Resim Ekleme

Bu Sayfadaki Bilgiler 04/05/2007 tarihli ve 5651 sayılı
Bu Sayfadaki Bilgiler 04/05/2007 tarihli ve 5651 sayılı "İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun" Uyarınca Gerekli Durumlarda İletişim Sağlanabilmesi İçin Eklenmiştir. Lütfen Gerekli Durumlarda Kullanınız... İbrahim uzun Esatpaşa mah 3.demiryollu 1201.sk no:28 menemen/izmir/Türkiye email :Uzun_70@hotmail.com
Forum Ana Sayfası  »  Fıkralar
 »  Benim zikimde komutanim...."(+16)

Yeni Başlık  Cevap Yaz
Benim zikimde komutanim...."(+16)           (gösterim sayısı: 1.378)
Yazan Konu içeriği

boşluk

lovepowerman
[lovepowerman]
lovepowerman

Kullanıcı Resmi

Kayıt Tarihi: 13.09.2010
İleti Sayısı: 2.594
Şehir: İzmir
Durum: Forumda Değil

E-Posta Gönder
Web Adresi
Özel ileti Gönder

Konu Tarihi: 08.11.2010- 22:39
Alıntı yaparak cevapla  


Benim zikimde komutanim...."(+16)
Askerin birisi bir gün komutanlarin tuvaletini temizlerken lavaboda bir yüzük bulmus. Yüzük o kadar genismis ki, orta parmaga takmis olmamis, bas parmagina takmis olmamis,
ayak bas parmagina takmis olamis, bakmis olacak gibi degil sikine takmis cukka oturmus.
Komutan sabah içtimasinda askerlere :
-"Yüzügümü kaybettim bulan var mi?" diye sormus.Askerlerden çit yok.
-"Ulan o yüzük benim için çok önemli, manevi degeri çok fazla, birinizde görürsem ananizi .ikerim" der. Kimseden ses seda yok.Komutan bakar olacagi yok;
-"Tabi!,ben yüzük kaybetmisim kimin zikindee" der. Hemen o sirada bizim asker atilir bagirarak:
-"Benim zikimde komutanim...."

http://www.lovepowerman.net/
Yeni Başlık  Cevap Yaz



Forum Ana Sayfası  »  Fıkralar
 »  Benim zikimde komutanim...."(+16)

Forum Ana Sayfası

Forum Yazılımı:   php Kolay Forum (phpKF)  ©  2007 - 2010   phpKF Ekibi

Love Power Man

 RSS Beslemesini Görmek için Tıklayın   RSS Beslemesini Google Sayfama Ekle   RSS Beslemesini Yahoo Sayfama Ekle