|
lovepowerman
[lovepowerman]
lovepowerman
Kayıt Tarihi: 13.09.2010
İleti Sayısı: 2.594
Şehir: İzmir
Durum: Forumda Değil
E-Posta Gönder
Web Adresi
Özel ileti Gönder
|
Konu Tarihi: 08.11.2010- 22:39
Benim zikimde komutanim...."(+16)
Askerin birisi bir gün komutanlarin tuvaletini temizlerken lavaboda bir yüzük bulmus. Yüzük o kadar genismis ki, orta parmaga takmis olmamis, bas parmagina takmis olmamis,
ayak bas parmagina takmis olamis, bakmis olacak gibi degil sikine takmis cukka oturmus.
Komutan sabah içtimasinda askerlere :
-"Yüzügümü kaybettim bulan var mi?" diye sormus.Askerlerden çit yok.
-"Ulan o yüzük benim için çok önemli, manevi degeri çok fazla, birinizde görürsem ananizi .ikerim" der. Kimseden ses seda yok.Komutan bakar olacagi yok;
-"Tabi!,ben yüzük kaybetmisim kimin zikindee" der. Hemen o sirada bizim asker atilir bagirarak:
-"Benim zikimde komutanim...."
|