|
lovepowerman
[lovepowerman]
lovepowerman
Kayıt Tarihi: 13.09.2010
İleti Sayısı: 2.594
Şehir: İzmir
Durum: Forumda Değil
E-Posta Gönder
Web Adresi
Özel ileti Gönder
|
Konu Tarihi: 23.10.2010- 20:11
SERİNLİKTE
Rus kozmonotu Yuri Gagarin'in aya ayak basmasından sonra yapılan tartışmaya katılan Temel,olaylara küçümser bir havada yaklaşmakta ve bu arkadaşlarının da garibine gitmektedir.Bir ara Temel konuşmaya başlar :
- "O da pişey midur,piz yakunda cüneşe cideceğuz"
Sohbete katılanların gözleri faltaşı gibi açılır ve içlerinden biri :
- "Oraya gidemezsiniz işte!" der,"Çünkü orası çok sıcaktır."
Serde Karadenizlilik olan Temel,hiç lafın altında kalır mı?
- "Piz de cündüz gidemeyeceğuz ya,akşam serunluğunda cideceğuz..."
|